Wij helpen u graag verder!

Support

Hoe kunnen wij u helpen?

Wij staan dag én nacht voor u klaar. Kunt u hier het antwoord op uw vraag of vragen niet vinden neem dan contact met ons op, we antwoorden binnen en buiten kantooruren, doordeweeks en in het weekend altijd zo snel mogelijk.

We zijn maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur geopend, maar ook buiten kantooruren is het eenvoudig om contact met ons op te nemen. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Bellen naar 046 - 437 73 11 (maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur)
Stuur ons een e-mail
Via Facebook
Vul het formulier in

P&P Company verzorgt niet alleen het design en technische realisatie van uw website, maar helpt u ook 'live te gaan'. Meer informatie over onze webhosting en CMS onderhoud. 

P&P Company verzorgt niet alleen het design en technische realisatie van uw website, maar helpt u ook 'live te gaan'. Wij hebben een stappenplan en intakeformulier gemaakt, die onze (toekomstige) klanten helpen bij het ontwikkelen van een responsive website.

Een verhuistoken of autorisatiecode is een uniek identificatienummer, dat u nodig hebt om uw domeinnaam te verhuizen. Wilt u een domeinnaam verhuizen? Vraag dan het token of de autorisatiecode op bij uw huidige provider en geef deze aan ons door. Bij een .nl domeinnaam is de registrar verplicht om binnen vijf dagen, na aanvraag, het token aan u over te dragen. Met deze code kunnen wij uw domeinnaam verhuizen.  Stichting sturen een bevestiging van de verhuizing per e-mail naar de administratieve contactpersoon (die geregistreerd is bij je domeinnaam). Jouw oude en nieuwe registrar ontvangen ook een bevestiging.

Houdt rekening met de volgende zaken:

  • Website die bereikbaar was via het domein zal niet meer te bereiken zijn. Maak eventueel een backup van uw website.
  • Email zal ook niet meer toegankelijk zijn. Maak voor de verhuizing een backup van uw email. Let op:  Dit geldt voor alle emailadressen.
  • Vergeet niet eventuele lopende abonnementen op te zeggen.

Hieronder staan alle gegevens die nodig zijn voor het instellen van uw email.

Inkomend (ontvangen)
Inkomende mailserver: (vraag naar de server waarop uw website en email staat):
server.pp-company.net, server.pp-company2.nl, server.pp-company3.nl, of server.pp-company4.nl
Poort: 995 (SSL-POP), 993 (IMAPS)
SSL/TLS protocol: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres
Wachtwoord: Uw e-mail adres wachtwoord

Uitgaand (versturen)
Uitgaande mailserver (vraag naar de server waarop uw website en email staat):
server.pp-company.net, server.pp-company2.nl, server.pp-company3.nl of server.pp-company4.nl
Poort: 465 (SSMTP)
SSL/TLS protocol: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres
Wachtwoord: Uw e-mail adres wachtwoord

Aan deze gegevens zou u genoeg moeten hebben voor het instellen van uw e-mail adres in uw e-mail programma. Mocht u toch tegen problemen aanlopen dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Meer informatie
Op de volgende pagina's vindt u meer informatie:

Support P&P Company

Support Artikelen

SUpport gerelateerde artikelen uit ons blog.