Wij helpen u graag verder!

Support

Hoe kunnen wij u helpen?

Wij staan dag én nacht voor u klaar. Kunt u hier het antwoord op uw vraag of vragen niet vinden neem dan contact met ons op, we antwoorden binnen en buiten kantooruren, doordeweeks en in het weekend altijd zo snel mogelijk.

We zijn maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur geopend, maar ook buiten kantooruren is het eenvoudig om contact met ons op te nemen. U kunt op de volgende manieren contact met ons opnemen:

Bellen naar 046 - 437 73 11 (maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur)
Stuur ons een e-mail
Via Facebook
Vul het formulier in

P&P Company verzorgt niet alleen het design en technische realisatie van uw website, maar helpt u ook 'live te gaan'. Meer informatie over onze webhosting en CMS onderhoud. 

P&P Company verzorgt niet alleen het design en technische realisatie van uw website, maar helpt u ook 'live te gaan'. Wij hebben een stappenplan en intakeformulier gemaakt, die onze (toekomstige) klanten helpen bij het ontwikkelen van een responsive website.

Een verhuistoken of autorisatiecode is een uniek identificatienummer, dat u nodig hebt om uw domeinnaam te verhuizen. Wilt u een domeinnaam verhuizen? Vraag dan het token of de autorisatiecode op bij uw huidige provider en geef deze aan ons door. Bij een .nl domeinnaam is de registrar verplicht om binnen vijf dagen, na aanvraag, het token aan u over te dragen. Met deze code kunnen wij uw domeinnaam verhuizen.  Stichting sturen een bevestiging van de verhuizing per e-mail naar de administratieve contactpersoon (die geregistreerd is bij je domeinnaam). Jouw oude en nieuwe registrar ontvangen ook een bevestiging.

Houdt rekening met de volgende zaken:

  • Website die bereikbaar was via het domein zal niet meer te bereiken zijn. Maak eventueel een backup van uw website.
  • Email zal ook niet meer toegankelijk zijn. Maak voor de verhuizing een backup van uw email. Let op:  Dit geldt voor alle emailadressen.
  • Vergeet niet eventuele lopende abonnementen op te zeggen.

Hieronder staan alle gegevens die nodig zijn voor het instellen van uw email.

Inkomend (ontvangen)
Inkomende mailserver: (vraag naar de server waarop uw website en email staat):
server.pp-company.net, server.pp-company2.nl, server.pp-company3.nl, of server.pp-company4.nl
Poort: 995 (SSL-POP), 993 (IMAPS)
SSL/TLS protocol: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres
Wachtwoord: Uw e-mail adres wachtwoord

Uitgaand (versturen)
Uitgaande mailserver (vraag naar de server waarop uw website en email staat):
server.pp-company.net, server.pp-company2.nl, server.pp-company3.nl of server.pp-company4.nl
Poort: 465 (SSMTP)
SSL/TLS protocol: Ingeschakeld
Gebruikersnaam: Uw e-mail adres
Wachtwoord: Uw e-mail adres wachtwoord

Aan deze gegevens zou u genoeg moeten hebben voor het instellen van uw e-mail adres in uw e-mail programma. Mocht u toch tegen problemen aanlopen dan kunt u vanzelfsprekend contact met ons opnemen.

Meer informatie
Op de volgende pagina's vindt u meer informatie:

Het is zeker mogelijk om een Concrete5 website die door ons wordt of is ontwikkeld zelf te hosten. Echter dient men wel bewust te zijn van het feit dat de verantwoordelijkheid voor gerelateerde webhosting zaken hiermee niet meer bij ons liggen.   

De webhosting moet daarbij voldoen aan specifieke systeem vereisten. Op de website van Concrete5 zijn de meest actuele systeem vereisten te vinden.

Bekijk systeem vereisten Concrete5

Wij hebben toegang nodig tot de webhosting, respectievelijk FTP en Database (PHP MyAdmin). U of de nieuwe hosting-partij is zelf verantwoordelijk voor: 

  • Optimalisatie van de webserver zoals o.a. compressie, snelheid en stabiliteit van de webserver;
  • Veiligheid van de webserver zoals o.a. updates en onderhoud van de website en webserver;
  • Het beheer van de webserver zoals o.a. back-uppen van alle website en database; 
  • Het aanvragen en installeren van SSL Certificaat (verplicht vanwege AVG);
  • Het aanmaken, onderhouden en instellen van e-mailadressen incl. spamfiltering;
  • Eventueel doorgeven van nameservers indien wij de domeinnaam beheren;
  • Aanmaken en doorgeven van een e-mailadres van waaruit gemaild kan worden via de website (authenticatie voor versturen e-mail vanaf een andere locatie).

Daarnaast dient men rekening te houden dat er kosten zijn voor installatie omdat er een externe verbinding opgezet moet worden. De uiteindelijke installatiekosten zijn afhankelijk van de voorbereidingen die door de klant worden getroffen en eventuele support en medewerking. Bij een 'normale' doorloop bedragen de kosten circa €95.

Support P&P Company

Support Artikelen

SUpport gerelateerde artikelen uit ons blog.