Vastgoedcommunicatie - Laarveld in Weert
Samen met Jongen Projectontwikkeling (JPO) realiseerden we de positionering, branding en de online en offline communicatiemiddelen voor het nieuwbouwplan Natuurlijk Laarveld.
De planontwikkeling van 57 woningen binnen deze derde fase betrof een variatie in typologie aan grondgebonden projectmatige woningen waarbij het groene landelijke karakter van het woongebied (nog steeds) centraal staat. De kwaliteit van het plan en de woningen vertaalden wij door naar de branding en bijbehorende middelen. Hieronder een greep daaruit, wat vind jij?
- Strategie
- Content
- Creatie
- Marketing
Aandacht voor de mens, aandacht voor onze omgeving. De ruimte van je leven.
Responsive projectwebsite
Een beknopte projectsite waar gebruikers en geïnteresseerden op een eenvoudige wijze alle informatie kunnen vinden die ze nodig hebben. De verkoopbrochure, de verkoopdocumentatie, inschrijfprocedure en prijzen, alles te vinden in één interactieve kaart. Met een druk op de knop.
Onze communicatie- en marketing aanpak zorgde voor een teasingfase waarbij het aantal inschrijvingen de verwachtingen ruim oversteeg! Die trend zette zich door in de succesvolle verkoopfase. Binnen twee weken werd alles toegewezen.