Auto Gelissen - corporate identity en branding
Gelissen, al sinds 1967 een begrip en dé one stop shop op het gebied van onbezorgde mobiliteit.
Persoonlijke service, betrokken en flexibel, dat is waar Gelissen voor staat. Altijd op zoek naar hoe ze hun klanten het beste kunnen helpen. Kernwaarden en een heldere visie welke wij naar een nieuwe huisstijl (corporate identity) mochten vertalen.
Het bedrijf Gelissen, ooit begonnen in het dorp Groot Genhout in de gemeente Beek, zocht naar een communicatie bureau in Zuid Limburg voor het vernieuwen van hun website. Omdat de klantbeleving veel verder reikt dan een website werd besloten om de hele huisstijl onder handen te nemen.
Samen werd er nagedacht over hoe willen we ons positioneren? Het nieuwe logo en de huisstijl zorgt voor een onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrenten. Een tijdloos ontwerp en direct herkenbaar. Het fundament om de rest van de offline en online communicatiemiddelen vorm te geven.
- Strategie
- Content
- Creatie
Service volgens het boekje. Wij koesteren niet alleen uw auto, maar vooral u.
Webdesign en development
Om de bezoekers van de nieuwe website op weg te helpen ontwikkelde wij een gebruiksvriendelijk webdesign op maat. Op basis van definitieve website teksten en fotografie werd de website ontworpen. Content first, want de boodschap die je wilt overbrengen is het belangrijkst. Het design versterkt de manier hoe je de boodschap overbrengt.
Daarnaast ging één van onze developers aan de slag met een koppeling met hun externe voorraadbeheer module. Hierdoor kan Gelissen eenvoudig occasions toevoegen en beheren én kunnen klanten eenvoudig zoeken. Daarover lees je meer op ons blog 'maatwerk oplossing'.