6. HUISSTIJLELEMENTEN 

Dit betreft al het druk- en printwerk zoals briefpapier, volgvellen, visitekaartjes, enveloppen, etc. Door consistent en uniform gebruik te maken van deze communicatiemiddelen vormt de onderneming een sterk imago. Dit draagt bij aan de naamsbekendheid en herkenning.

 

Voorbeelden op onze cases-pagina


7.  FOTOGRAFIE

Kies een uniforme stijl en licht de toepassing duidelijk toe. Idealiter heeft u één vaste fotograaf. Echter, met een goede briefing en voorbeelden kunt u ook wel eens ‘vreemdgaan’.

8.  TEKSTEN

Kies bewust voor één manier van aanspreken, u of jij. Voer dit consistent door in het beleid. De ‘tone-of-voice’ kan verschillen, afhankelijk van het medium dat ingezet wordt. Ook de doelgroep kan invloed hebben op de tekstuele inhoud. Maak hierover duidelijke afspraken. Bijvoorbeeld: LinkedIn is zakelijk gericht, Facebook is toegankelijker.

9.  SOCIAL MEDIA 

Tegenwoordig onmisbaar in de communicatie; de diverse social media platformen. Hier moet u als onderneming zaken zoals afbeelding gebruik en profielafbeelding vastleggen. 

Benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen? 
Stuur ons een e-mail of bel naar +31 46 437 73 11.