Signts

Het bedrijf, de identiteit en het imago van ‘SIGNTS’ is ontstaan door het samengaan van drie signing specialisten. P&P Company creëerde onder andere de corporate identity voor de fuserende partijen.

Een uitdagende klus. Van drie bedrijven één maken. Eén voor allen en allen voor een. Maakt de omvang dan iets uit? Does size matter? In onze ogen niet, enkel wie het bedrijf representeert, wat zij doen en waar ze goed in zijn. Signing dus. Zo vielen de puzzelstukjes gaandeweg op hun plek met als resultaat het logo en de slogan; ‘SIGNTS - signs do matter’.

Zoals gebruikelijk werd dit vastgelegd in het huisstijlhandboek. Dat geeft richtlijnen die houvast bieden bij het gebruik en consistent doorvoeren van de gemaakte huisstijl. Door het volgen van deze specifieke huisstijl richtlijnen bij interne en externe communicatie ontstaat er een herkenbare en eenduidige uitstraling.

Naast het ontwikkelen en ontwerpen van de diverse communicatiemiddelen zoals bedrijfsbrochures, briefpapieren, enveloppen, visitekaartjes, vlaggen, mochten wij ook enkele interne producties verzorgen. Denk hierbij aan intern draagvlak creëren, give-aways, uitnodigingen en andere gimmicks.

Het grootste visitekaartje, na de medewerkers natuurlijk, is de responsive website. Van scratch af aan mocht P&P Company de website maken. Onderzoek doen naar concurrenten en uitgaan van eigen krachten. Uitkomsten, usability en conclusies analyseren en starten. Hier vloeit een uniek en prachtig webdesign uit voort. Een gedegen keyword-analyse, sterke SEO teksten en professionele fotografie vormen de basis van een voortreffelijke website.

P&P Company mocht ook de lanceringscampagne verzorgen. Hierin werd zorgvuldig gekeken naar de doelgroep en relevante kanalen. Eerst de focus op branding bij bekende klanten, dan kijken naar groei. Deze diverse campagne- en communicatiemiddelen bestonden uit onder andere persoonlijke digitale en papieren nieuwsbrieven, een uniek presentje, een social media campagne en een custom made landingspagina welke aftelde naar de lancering.


Print media


Digitale media